کدام یک از قفل های دیجیتالی برای مدیران مناسب تر است؟

کدام یک از قفل های دیجیتالی برای مدیران مناسب تر است؟

کدام یک از قفل های دیجیتالی برای مدیران مناسب تر است؟

یکی از جاهایی که در آن قفل هوشمند بسیار کاربرد دارد شرکت ها و ادارجات است. معمولاً در شرکت ها و ادارات اسناد مهمی وجود دارد و حتی ممکن است اشیا‌ ارزشمند، لوازم شخصی کارکنان و مدیران، انواع چک، پول و… در این مکان ها وجود داشته باشد. به همین دلیل وجود قفل های دیجیتال و هوشمند برای چنین مکان هایی بسیار ضروری است.
از طرفی وجود قفل های هوشمند در ادارجات باعث می شود تا مدیران رفت و آمد و ساعت های ورود و خروج کارمندان را بهتر بتوانند کنترل کنند و باعث ایجاد نظم و دیسیپلین در محیط کاری می شود. در این نوشتار شما را با یکی از بهترین مدل های قفل هوشمند معرفی می‌ کنیم که برای مدیران بسیار مناسب است. با آقای قفل همراه باشید.

قفل هوشمند تشخیص چهره روک p 402

این قفل یکی از انواع قفل های مناسب برای مدیران می باشد. قفل هوشمند تشخیص چهره روک p 402

نیز مانند سایر قفل های مختص مدیران، قابلیت شناسایی 100 نفر مختلف را دارد. این 100 نفر می توانند با استفاده از کارت، اثر انگشت و یا وارد کردن رمز عبور درب را باز کنند. همچنین این قفل قابلیت تشخیص چهره را نیز دارا می باشد.

قفل هوشمند تشخیص چهره روک p 402 به گونه ای است که می‌ تواند روی انواع درب حتی درب چوبی و مولتی نیز وصل شود و امنیت محل کار و همچنین ساعت ورود و خروج کارمندان را کنترل کند. مدیران می توانند ساعات ورود و خروج را با استفاده از این قفل دیجیتال گزارش گیری نیز بکنند.
این قفل به اینترنت وصل می شود و شما با استفاده از اپلیکیشن مخصوص روی موبایل می توانید به آن وصل شوید و از راه دور گزارش ‌ها، آمار ورود و خروج و… را کنترل کنید. همچنین قفل هوشمند تشخیص چهره روک p 402 دارای آلارم هشدار ضد سرقت می باشد. به طور مثال اگر شخصی چند بار پشت سر هم برای ورود تلاش کند، زنگ هشدار به صدا در می آید. این قفل مجهز به چشمی دیجیتال می باشد و یکی از پیشرفته ترین و کارآمد ترین قفل ها برای مدیران است.

شما می توانید این قفل هوشمند را به صورت حضوری و یا آنلاین از فروشگاه آقای قفل خرید نمایید.

 

فروشگاه اینترنتی آی قفل

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.