چگونه دستگیره درب مناسب خانه خود را پیدا کنید؟!

چگونه دستگیره درب مناسب خانه خود را پیدا کنید؟!

چگونه دستگیره درب مناسب خانه خود را پیدا کنید؟!

هنگامی که سبک داخلی خود را در نظر می گیرید، اغلب می توانید دستگیره در را نادیده بگیرید و اهمیت چندانی به آن ندهید.

اهمیت دستگیره درب در سبک داخلی منزل

چگونه دستگیره درب مناسب خانه خود را پیدا کنید؟! 1

با این حال، باید به این نکته توجه کنیم که چگونه دستگیره درب مناسب خانه خود را انتخاب کنید تا فضای داخلی خود را بهبود بخشید و در عین حال عملکرد و امنیت ضروری را به خانه خود اضافه کنید.

درها در خانه شما کاملا کاربردی و ضروری هستند که هم به عنوان یک تقسیم کننده و هم به عنوان یک نقطه دسترسی بین اتاق ها عمل می کنند.

یراق آلات منزل و انتخاب آنها

فروشگاه اقای قفل آماده ی ارائه یراق آلات با بهترین کیفیت و متریال برای شما عزیزان میباشد چنانچه قصد سفارش هر یک از محصولات فروشگاه را دارید میتواند به صفحه اقای قفل مراجعه کنید یا با شماره 02166177376 – 09911177376 تماس بگیرید.

به احتمال زیاد شما می خواهید یک سبک یکنواخت را در سراسر خانه خود بگنجانید، مانند هر کار دیگر در طراحی داخلی. شما می توانید با انتخاب یک طرح درب یکسان در سراسر خانه خود به این امر دست یابید.

بنابراین، شاید اولین قدم برای انتخاب یراق آلات درب ایده‌آل شما، ارزیابی ملک، تصمیم‌گیری در مورد محل نصب تجهیزات جدید و انتخاب طراحی مدرن‌تر یا سنتی‌تر باشد.

اکثر املاک دارای درهای داخلی و خارجی زیادی هستند که به تجهیزات صحیح نیاز دارند. به عنوان مثال، یک خانه مدرن معمولی ممکن است تا 18 درب داخلی داشته باشد، در حالی که املاک سنتی یا قدیمی ممکن است شامل درب های بیشتری باشد.

درب‌ها بدون یراق آلات مناسب کامل نمی‌شوند و انتخاب تجهیزات شما می‌تواند ظاهری ظریف و در عین حال برجسته به آن اضافه کند.

علاوه بر این، یراق آلات درب به ترکیب یکپارچه طراحی داخلی شما از اتاقی به اتاق دیگر کمک می کند.

رشد محبوبیت طراحی داخلی، دامنه طرح ها و سبک ها ی دستگیره درهای موجود در بازار را افزایش داده است.

با گزینه های مختلف از سبک های مدرن و معاصر گرفته تا سبک های سنتی ، دستگیره های درهای زیادی برای مطابقت با هر دکوراسیون داخلی وجود دارد.

اینکه چگونه دستگیره درب مناسب خانه خود را انتخاب کنید می‌تواند دشوار باشد.

با بسیاری از گزینه های موجود، تصمیم گیری برای انتخاب سبک دکوراسیون خود می تواند چالش برانگیز باشد.

به کارشناسان بسپارید!

در اینجا، کارشناسان ما تمام خصوصیات فعلی یراق آلات درب را بررسی می کنند و اطلاعات فنی ضروری را در مورد انتخاب بهترین دستگیره درهای داخلی برای خانه شما برای تکمیل هر فضای داخلی ارائه می دهند.

هنگام انتخاب سخت افزار جدید درب، عوامل تعیین کننده زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، چه سبک تجهیزات با درب شما مطابقت دارد، چه نوع سخت افزاری را باید انتخاب کنید و در چه اتاق هایی آن را نصب خواهید کرد.

سبک خانه خود را در نظر بگیرید

ما می دانیم که تصمیم گیری در مورد اینکه چگونه دستگیره درب مناسب خانه خود را انتخاب کنید می تواند دشوار باشد، بنابراین ابتدا با ارزیابی سبک کلی خانه خود شروع کنید.

اگر خانه شما سبک سنتی داشته باشد، یا شاید یک ملک وسیع باشد، انتخاب دسته های زاویه دار نوآورانه غیرعادی به نظر می رسد و نامناسب به نظر می رسد .

به همین ترتیب، انتخاب یک دستگیره کلاسیک و عتیقه برای درهای خود، فضای داخلی بدون درز مدرن خانه شما را مختل می کند. در اینجا ما شما را از طریق برخی از طرح‌های دستگیره در موجود راهنمایی می‌کنیم تا ایده روشن‌تری در مورد سبک انتخابی به شما ارائه دهیم.

دستگیره نوین

دستگیره‌های درب مدرن ما با خطوط تمیز برجسته، منحنی‌های معاصر و اشکال هندسی بسیار چشمگیر هستند. دستگیره‌های مدرن ما که اغلب از نظر طراحی کم‌نظیر هستند، برای ویژگی‌هایی که از سادگی الهام گرفته‌اند، بهترین گزینه هستند.

دستگیره‌های درب مدرن ظاهری آرام دارند و در دسترس بودن آن‌ها در رنگ‌های خنثی مانند کرومی، تنها بر ظاهر بی‌معنی آن‌ها تأکید می‌کند.

افزودن ایده آل به فضای داخلی مدرن و امروزی، انتخاب دستگیره درب مدرن ویژگی چشم نوازی را به درگاه های شما اضافه می کند.

 

 

دستگیره کلاسیک دستگیره‌های درب سنتی ما یک روش فوق‌العاده برای گنجاندن جزئیات کلاسیک در خانه شما است و بهترین ایده برای افزودن جزئیات به خانه‌های کلاسیک، وسیع یا فضای داخلی قدیمی است.

در روکش‌های مختلف موجود است، جفت کردن دستگیره‌های درب سنتی با روکش‌های فلزی گرم‌تر و قدیمی‌تر، جذابیت و زیبایی بیشتری به خانه شما می‌دهد.

آیا نیاز به نصب قفل دارید؟

گاهی اوقات تصمیم گیری در مورد اینکه چگونه دستگیره درب مناسب خانه خود را انتخاب کنید به عنوان خرید جداگانه تصمیم گیری در مورد اینکه آیا برای درب خود به قفل نیاز دارید یا خیر، تصمیم نسبتاً آسانی است .

به احتمال زیاد، شما می خواهید امنیت بالاتری را برای وسایل خود تضمین کنید و حریم خصوصی را برای اتاق های خاص فراهم کنید. به عنوان مثال، حمام شما و هر دری که از گاراژ یا اتاق های ابزار به داخل خانه منتهی می شود باید قفل شود.

با این حال، اکثر اتاق‌هایی که دستگیره‌های در را در آن قرار می‌دهید، نیازی به قفل ندارند. به عنوان مثال، درهایی که به اتاق نشیمن، اتاق خواب کودکان یا آشپزخانه شما منتهی می شوند، برای ایمنی عمومی خانه شما نباید نیاز به قفل داشته باشند.

نوع درب

هر درب طراحی متفاوتی دارد. بنابراین، اولین قدم برای تصمیم گیری در مورد اینکه چگونه دستگیره درب مناسب خانه خود را انتخاب کنید ، تعیین ضخامت درب است. ضخامت درها متغیر است و این اندازه گیری برای خرید دستگیره مناسب ضروری است.

بعد، شما باید پشتی را اندازه بگیرید.

به عنوان مثال، پشتی یک در، فاصله از لبه درب تا نقطه مرکزی سوراخ کلید یا سوراخ دوک است. اکنون اندازه گیری های مورد نیاز خود را دارید. شما می توانید در انتخاب دسته خود تصمیم گیری کنید.

سبک دسته

ابتدا، در مورد طراحی دسته ای که می خواهید انتخاب کنید، تصمیم بگیرید که آیا اهرمی پلاک دار، اهرمی روزت یا یکی از بسیاری از سبک های موجود دیگرباشد.

فراموش نکنید که معماری بیرونی خود را هنگام تصمیم گیری در مورد طراحی خود در نظر بگیرید.

همچنین ممکن است ارزش آن را داشته باشد که دستگیره های بیرونی خود را با وسایلی که در بیرون خانه خود دارید هماهنگ کنید. این ممکن است شامل وسایل روشنایی، صندوق نامه، یا کوبنده درب باشد.

نوع قفل

برای درهای خارجی، هرچه قفل قوی تر باشد، بهتر است. اعم از قفل پهن یا قفل سیلندری، امکان اضافه کردن محافظ برای اهداف تزئینی نیز وجود دارد. اضافه کردن یک محاقظ به محافظت از قفل شما در برابر عناصر کمک می کند و ظاهر بیرونی شما را تکمیل می کند.

برای داخل درهای خارجی خود، برای امنیت بیشتر، یک قفل شب اضافه کنید. قفل شب به درب اجازه می دهد تا بدون استفاده از کلید از داخل قفل بماند.

 

فروشگاه اقای قفل آماده ی ارائه یراق آلات با بهترین کیفیت و متریال برای شما عزیزان میباشد چنانچه قصد سفارش هر یک از محصولات فروشگاه را دارید میتواند به صفحه اقای قفل مراجعه کنید یا با شماره 02166177376 – 09911177376 تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.