پریز کنجی روکار چیست ؟

پریز کنجی روکار چیست ؟

پریز کنجی روکار چیست ؟ 

کنج ها معمولا فضای مناسبی برای ایجاد یک فضای ذخیره سازی هستند و با استفاده از تجهیزات کنجی مانند مجیک کرنر کابینت زمینی یونی هوپر که امروزه به بازار آمده است، می توان به صورت بهینه از این فضاهای به ظاهر پرت استفاده کرد.لولا-سیلندر-قفل آویز-پریز توکار
یکی از این تجهیزات کنج آشپزخانه که بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته، پریز روکار کنج ملونی است. این پریز رو کابینتی که در دسته پریز توکار کابینت قرار دارد، می تواند با بهینه سازی فضاهای کم مصرف مانند کنج دیوارهای آشپزخانه نیاز شما را به پریز برق بر طرف کند.

 

 

                                           

 

 

 

لولا-سیلندر-قفل آویز-پریز توکار

پریز روکار کابینتی ملونی، محصولی با سطح مقطع مثلثی شکل است تا به راحتی در گوشه کابینت یا کانترها قرار گرفته و فضای زیادی را اشغال نکند. علاوه بر این رنگ نقره ای پریز که به خاطر ساختار و جنس استیل آن است نیز به انواع دکوراسیون در آشپزخانه های امروزی، جلوه ای بی‌نظیر می‌بخشد. این پریز کنجی ساخت شرکت ملونی است و با کیفیت بالا عرضه می شود. جهت اطمینان خاطر مصرف کنندگان، شرکت ملونی تمامی محصولات خود، از جمله پریز روکار کنج استیل ملونی را با 1 سال ضمانت عرضه می کند.

 

 

 

 

 

 

تفاوت پریز کنجی روکار با پریز توکار کابینت

پریز روکار ملونی مانند پریز توکار کابینت این برند با سیم کشی داخلی تولید می شود. پریز کنجی روکار ملونی از نظر کارایی با برخی پریزهای توکار مشابه است تفاوت این دو دسته پریز برق، مربوط به نصب و جای گذاری آن هاست. پریز روکار کنج ملونی کد ۱۰۰۸۶ بیشتر در قسمت کنج دیوار( فضای بین میز پیشخوان کابینت‌ها با دیوار، زیر کابینت‌های هوایی متصل به دیوار یا کنجد کمد اتاق ) جای داده می شوند. شما بعد از طراحی چیدمان و قرار دادن کابینت‌ها فضایی متناسب باابعاد پریز روکار در نظر بگیرید. لولا-سیلندر-قفل آویز-پریز توکار

سپس برای دسترسی راحت تر به پریز برق و یا شارژ گوشی، پریز روکار کنج ملونی کد ۱۰۰۸۶ در مکان دلخواهتان قرار دهید. این در حالی است که بعد از نصب پریز توکار، مکان آن به راحتی قابل تغییر نیست. چرا که برای جای دادن پریز توکار حتما باید سوراخی متناسب با پریز انتخابی، داخل میز اداری یا کانتر آشپزخانه ایجاد کنید. برخی مدل های خاص پریز توکار مانند پریز توکار ریلی (ترک سوکت) ملونی کد ۱۰۰۷۰ علاوه بر نصب شدن داخل میز‌های اداری، مطالعه و میز کابینت آشپزخانه، روی قسمتی از دیوار مدنظر کاربر نیز به صورت روکار نصب می شوند.

 

 

 

 

 

 

اگر شما ، تجربه ی استفاده از این پریز روکابینتی را دارید، می توانید در قسمت نظرات، ما را از معایب و مزایای این پریز مطلع سازید.
همچنین برای اطلاع دقیق از قیمت پریز روکار کنج ملونی می توانید با شماره های

تماس بگیرید.

کارشناسان آقای قفل در ساعات کار اداری آماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.