همه چیز درباره قفل برقی سیزا CISA

همه چیز درباره قفل برقی سیزا CISA

همه چیز درباره قفل برقی سیزا CISA

 

قفل برقی سیزا 

قفل برقی سیزا CIZA مدل الکتریکا”Elettrika”یکی از قفل های فوق العاده ایمن و مقاوم در خانواده قفل های برقی مدل لاک پشتی (کله گاوی) میباشد. این قفل محصول شرکت سیزا Cisa میباشد. این شرکت یک کمپانی فعال و معتبر ایتالیایی میباشد که در زمینه تجهیزات ایمنی و انواع قفل ها فعالیت میکند. محصولات این کمپانی همواره مورد استقبال اکثر مصرف کنندگان و مجریان و نصابان صنعت قفل سازی قرار گرفته است.

قفل برقی سیزا یک گزینه بسیار مناسب و ایده آل برای ساختمان ها و برج های مسکونی میباشد که تعداد خانوار بیشتری در آنها سکونت دارند یا به عبارتی دیگر درب هایی که تردد بیشتری در آنها انجام میشود. زیرا؛ در این ساختمان ها اگر از قفل های معمولی استفاده شود قفل با مشکل های فنی مواجه میشوند که از  رایج ترین آنها موارد از کار افتادن بوبین برقی ،ضعیف شدن فنر قفل، شکستن متعلقات داخلی و … میشود. قفل برقی-قفل کتابی-قفل آویز-قفل سیزا

اما خوشبختانه قطعات استفاده شده در این قفل ایتالیایی از کیفیت مطلوبی برخوردار میباشد و تحت هیچ عنوان در صورت استفاده مداوم آسیب نمیبیند.

 

 

                                           

 

 

ویژگی های قفل برقی درب ورودی سیزا

جنس مغزی و کلید های این قفل از آلیاژ برنج بوده و از آنجایی که دقت ساچمه های این قفل بالا میباشد، به هیچ عنوان توسط کلید های متفرقه باز نمیشود.

قفل برقی درب حیاط سیزا ایتالیا 12 ولت برق مصرف میکند و یکی از بهترین ویژگی این مدل از قفل ها قابلیت نصب به جک های درب پارکینگ میباشد و امکان کنترل قفل توسط مدار فرمان جک اتوماتیک را دارا میباشد.قفل برقی-قفل کتابی-قفل آویز-قفل سیزا

این قفل ها توسط شاسی که روی بدنه قفل طراحی شده است و درب باز کن های الکتریکی (آیفون) باز میشود، بنابراین گزینه ی ایده ال برای دربهای نفر رو نیز میباشند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که این مدل قفل برقی را نسبت به سایر گزینه ها متمایز نموده است، این مورد میباشد که این امکان را برای کاربران ایجاد مینمایند تا در صورت محدودیت فضا و شرایط خاص قفل را به صورت عمودی و افقی نصب کنند.

خانواده ی قفل های برقی در اثر فشار های غیر معمول هیچ واکنشی نشان نمیدهد و در اثر لغزش و ضربات شدید به هیچ عنوان درب باز نمیشود.

قفل برقی سیزا ایتالیا هنگام باز کردن درب از صدای بسیار کمی برخوردار میباشد و بهترین گزینه برای ساختمان هایی میباشد که به صورت جنوبی ساخته شده اند. زیرا قبل تر که از قفل های حیاطی ساده استفاده میشد، هنگام باز کردن درب صدایی زننده از قفل منتشر میشد که باعث اذیت ساکنینی میشد که در طبقات پایین تر بودند، از این مدل محصول میتوان برای درب های حیاطی فلزی، چوبی استفاده کرد و نکته بسیار مهم بسیار قفلهای کله گاوی مقاوم دربرابر هر گونه  شرایط آب هوایی میباشد.

 

 

 

 

                                                

 

متعلقات قفل برقی سیزا

در بسته بندی این قفل برقی اقلامی قرار داده شده است که جهت نصب قفل به آنها نیاز داریم که به شرح زیر میباشد:

  • پایه نگهدارنده قفل که بایستی به درب پیچ یا جوش داده شود.
  • کاور قفل برقی به رنگ مشکی.
  • بدنه اصلی قفل.
  • پیچ آلن برای نصب بدنه اصلی و پیشانی.
  • دو عدد پیچ آلن برای بستن کاور به قفل برقی.
  • سه عدد کلید ساده قفل برقی.
  • پیشانی قفل برقی به همراه دو عدد صفحه پلیت جهت تنظیم ارتفاع که رو به روی قفل برقی نصب میشود.

قابلیت های قفل برقی درب ورودی سیزا

قفل برقی سیزا دارای قابلیت های جالب و کار آمدی میباشد که بیشتر به آنها میپردازیم:

از کار انداختن شستی قفل برقی:

برای غیر فعال کردن شستی قفل بایستی کلید را وارد مغزی کنید و کلید را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید و برای فعال کردن باید عکس این عمل را انجام دهیم یعنی به سمت عکس عقربه های ساعت بچرخانید.قفل برقی-قفل کتابی-قفل آویز-قفل سیزا

توجه داشته باشید در صورت غیر فعال کردن شستی عملیات باز کردن درب توسط  کلید و درب بازکن های الکتریکی (آیفون) انجام میشود.

 

 

 

 

 

 

 

وضعیت قفل در حالت همواره باز:

این وضعیت به این معنا میباشد که زبانه قفل برقی آزاد میباشد، توجه داشته باشید که درب بسته میشود ولی برای باز کردن درب باید کمی درب را هل بدهید.

برای انجام این عملیات کافیست شستی قفل را فشار بدهید و هم زمان کلید را داخل مغزی قرار داده کلید را سمت عقربه های ساعت بچرخانم و سپس کلید را خارج کنید.

ابعاد قفل کله گاوی سیزا قفل برقی-قفل کتابی-قفل آویز-قفل سیزا

در تصویر زیر ابعاد قفل برقی سیزا بصورت کاملا مشخص شده است.

گارانتی و خدمات پس از فروش 

سیزا Cisa یک برند و کمپانی بسیار نام آشنا در سطح بین الملل میباشد و این محبوبیت نتیجه کیفیت بسیار عالب و ایمن محصولات این شرکت میباشد. نمایندگی انحصاری این شرکت ایتالیایی در ایران جهت اطمینان خاطر مصرف کنندگان 30 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش لحاظ کرده است.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.