همه چیز درباره دستگیره های پلاک

همه چیز درباره دستگیره های پلاک

انواع دستگیره یک تکه یا دستگیره پلاک

دستگیره درب به 2 حالت تقسیم می‌شوند: دستگیره پلاک و دستگیره رزت. که ما در این وبلاگ درباره دستگیره های پلاک صحبت خواهیم کرد. 

 دستگیره درب پلاک به دستگیره هایی گفته می‌شود که محل قرار گرفتن دست و جای قفل آن به هم متصل است، درحالیکه دستگیره درب رزت محل قرار گرفتن دستگیره و جای کلید آن از یکدیگر جدا است. دستگیره های پلاک  دارای قدمتی طولانی هستند و به دلیل اینکه بر خلاف دستگیره های دیگر یک دست طراحی شدند، بسیار پرمصرف بوده و در انواع طرح های زیبا و رنگ های متنوع تولید شدند و در بازار موجود هستند.

نکاتی درباره دستگیره پلاک درب چوبی

  • دستگیره درب پلاک از لحاظ سبک طراحی به دستگیره پلاک کلاسیک و دستگیره پلاک مدرن تقسیم می‌شود، که هر کدام از آنها دارای طرح ها و مدل های مختلفی هستند.
  • بر روی دستگیره درب پلاک جای نصب قفل وجود دارد که به دلیل داشتن سبک و طراحی مناسب، محدودیتی برای استفاده از آن وجود نداشته و تنها طرح و مدل های آن هستند که دستگیره شما را خاص می‌کنند، با توجه به مدل دستگیره ها می‌توانید از آن برای درب های مختلف منزل‌تان (سرویس بهداشتی، حمام، اتاق خواب، درب ساختمان) حتی درب شرکت ها و اداره ها استفاده کنید.
  • شما می‌توانید با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون منزل‌تان بهترین مدل را انتخاب و بر روی درب خود نصب کنید و از زیبایی نمای درب منزل که هنر طراحان را نشان می‌دهد، لذت ببرید. این دستگیره ها به دلیل قدمت بالا و تنوع زیاد با هر سلیقه و سبکی همخوانی دارند.
  • یکی از ویژگی های خوب دستگیره درب پلاک این است که در هر رنج قیمت دستگیره درب وجود دارد و شما هنگام خرید دستگیره پلاک با توجه به نقدینگی جیب خود (ساده، متوسط، شیک) می‌توانید دستگیره مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • هنگام خرید دستگیره در باید به دوام و مقاومت آن توجه کنید، چون شما برای مدت زمان طولانی از آن استفاده می‌کنید و آنقدر پولدار نیستید که دائم بخواهید دستگیره درتان را عوض کنید، پس موقع خرید دستگیره درب پلاک علاوه بر طرح و رنگ آن، کیفیت و مقاومت را فراموش نکنید! 

 

 

 

 

 

 

         

 

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.