مناسب ترین دستگیره برای کابینت سفید

مناسب ترین دستگیره برای کابینت سفید

مناسب ترین دستگیره برای کابینت سفید

 رنگ سفید برای کابینت یک راه بسیار کم ریسک است زیرا با هر نوع رنگ موجود در فضای خانه قابل هماهنگی است و در عین حال رنگ سفید باعث ایجاد احساس باز بودن فضا و بزرگتر نشان دادن محیط آشپزخانه را سبب می‌شود. 

* شما می توانید با مراجعه به فروشگاه معتبر اینترنتی آقای قفل از دیگر محصولات ما دیدن فرمایید و ثبت سفارش انجام دهید *

چگونه دستگیره مناسب برای کابینت های سفید انتخاب کنیم ؟

 رنگ های متنوعی را می‌توان برای کابینت های سفید در نظر گرفت، رنگ هایی مانند مشکی مات، طلایی براق و مات، سیلور و حتی خود رنگ سفید که در مواقعی شاید یک ریسک بزرگ باشد و ما این گزینه را توصیه نمی‌کنیم ولی اگر با هماهنگی و هارمونی درست با سایر عناصر موجود در فضای آشپزخانه انتخاب شود می‌تواند به زیبایی کابینت های شما بیافزاید و نتیجه پایانی همه را شگفت زده کند.  

کابینت سفید با دستگیره طلایی

کابینت های مدرن های گلاس سفید و یا حتی کابینت های سبک نئوکلاسیک ساخته شده از ورقه های ممبران سفید به خوبی با رنگ طلایی دستگیره کابینت ایجاد هماهنگی می‌کند رنگ طلایی انتخاب شده برای دستگیره می‌تواند طلایی براق باشد یا طلایی مات. رنگ طلایی براق برای کابینت های گلاس براق مناسب است، شفافیت و براق بودن دستگیر در کنار سطح صاف و سیقلی ورقه  های گلاس به خوبی خود نمایی می‌کند و اگر میزان نور محیط به قدر کافی باشد باعث بزرگتر دیده شده فضای آشپزانه می‌شود و این مورد برای آشپزخانه های کوچک بسیار عالی است. رنگ طلایی مات نیز به همان گونه است یعنی با کابینت های هایگلاس سفید براق هماهنگ است شاید یکی از خوبی های دستگیره طلایی مات عدم لک پذیری است و با خیال راحت و بدون نگرانی از جا موندن جای دست بروی آنها استفاده کنید این مورد در تمامی دستگیره های مات مانند سیلور مات و مشکی مات نیز صادق است.

 

  

دستگیره مشکی برای کابینت سفید

زمانی که حجم بیشتر کابینت های تولیدی به رنگ سفید است و زیبایی دستگیره مشکی بروی آن به عنوان رنگ مخالف چشم نوازی می‌کند و به نوعی الگو برداری مصرف کننده ایرانی از ترند های روز دنیا موجب افزایش درخواست برای دستگیره مشکی شد.

* شما می توانید با مراجعه به فروشگاه معتبر اینترنتی آقای قفل از دیگر محصولات ما دیدن فرمایید و ثبت سفارش انجام دهید *

 

  

کابینت سفید با دستگیره نقره ای

اگر کابینت های شما به رنگ سفید باشد. کابینت سفید با دستگیره نقره ای یک راه حلی است که همیشه جواب می‌دهد و بدون هیچ ریسک می‌تواند نسبت به خرید آن اقدام کنید. دستگیره های نقره ای یا همان کروم در دو حالت براق و مات ارائه می‌شوند، کروم براق همان رنگ نقره ای است و رنگ کروم مات به اسم های دیگری نیز شناخته می‌شود مانند سیلور، سیلور مات، استیل مات و ساتن نیکل. با انتخاب رنگ نقره ای به عنوان دستگیره برای کابینت سفید شاید ریسک زیادی نکرده باشید و در نهایت از انتخاب خود راضی باشید.

 

 

زیتونی آنتیک برای کابینت های نئوکلاسیک سفید

اگر کابینت ها و یا کمد های دیواری شما به سبک نئوکلاسیک طراحی شده و صفحه کابینت و پنل های بین کابینتی نصب شده در طرج های چوب و زیتونی و یا رنگ سفید است می‌توانید از دستگیره هایی به رنگ  زیتونی و زیتونی آنتیک برای دستگیره کابینت های خود استفاده کنید. رنگ زیتونی بسیار با رنگ سفید هماهنگ است. 

 

* شما می توانید با مراجعه به فروشگاه معتبر اینترنتی آقای قفل از دیگر محصولات ما دیدن فرمایید و ثبت سفارش انجام دهید *

فروشگاه اینترنتی آی قفل

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.