ممنوعیت اسباب‌کشی بدون مجوز در ایام نوروز

ممنوعیت اسباب‌کشی بدون مجوز در ایام نوروز

ممنوعیت اسباب‌کشی بدون مجوز در ایام نوروز

رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد که در ایام نوروز، اسباب‌کشی تنها با مجوز پلیس امکان‌پذیر است.

سردار عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره اظهارکرد: به‌طورکلی روال در تمام طول سال این است که اگر ماموران پلیس با حمل بار و اثاثیه مواجه شوند، باید موضوع را بررسی کرده و از اقدامات لازم را انجام دهند. در همین راستا نیز پلیس توصیه می‌کند که شهروندان همواره برای انجام اسباب‌کشی به کلانتری مراجعه و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند. در ایام نوروز اما با توجه به اینکه ممکن است بسیاری از شهروندان به مسافرت رفته و منازل آنها خالی باشد، پلیس انجام هرگونه اسباب‌کشی بدون مجوز و اطلاع را ممنوع کرده است.

وی ادامه داد: در ایام عید با توجه به اینکه تعداد زیادی نیرو به کلانتری‌ها اضافه می‌شود طبیعتا احتمال عدم شناخت وجود دارد و در این ایام اگر فردی قصد نقل مکان داشت باید قبل از اقدام به کلانتری محل خود مراجعه کرده و درخواست مکتوب خود را ارائه داده و پس از اخذ تائیدیه و مجوز کتبی نسبت به جابجایی اسباب خود اقدام کند. مجوز مذکور در همان روز و تا مقصد اعلام شده دارای اعتبار است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: در صورت عدم اخذ مجوز و هماهنگی با کلانتری، اجازه تردد به خودروی حامل اسباب و اثاثیه داده نخواهد شد و این لوازم توقیف می‌شوند. افراد تحت نظرند و تا زمانی که احراز صورت نگیرد، همچنان وسایل در توقیف خواهند ماند.

به گفته وی وانت بارها و شرکت‌های حمل بار نیز باید توجه داشته باشند که بدون مشاهده مجوز قانونی از هرگونه جابه‌جایی اثاثیه منازل و مغازه‌ها به جد خودداری کنند در غیر این صورت با آنان نیز بر اساس قانون رفتار خواهد شد.

محمدیان اضافه کرد: همچنین با توجه به اینکه در دوران نوروز بسیاری از شرکت‌های باربری فعالیت نمی‌کنند، از این رو لازم است شهروندان با هوشیاری بیشتری نسبت به انتخاب شرکت‌های باربری و همچنین نیروهای خدماتی برای جابجایی اسباب خود اقدام کنند.

رئیس پلیس پایتخت درپایان گفت: این ممنوعیت تا پایان تعطیلات نوروزی و ۱۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.       

                                             

 

 

فروشگاه اینترنتی آی قفل

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.