قفل مقابل برقی چیست؟!

قفل مقابل برقی چیست؟!

قفل مقابل برقی چیست؟

قفل مقابل برقی یا همان قفل برابری الکتریکی محصولی است که با نصب آن روی چارچوب می توان درب چوبی، ضد سرقت و آلومینیومی را برقی کرد و سپس به کمک ریموت یا اکسس کنترل آن را باز نمود. این محصول به دو دسته مقابل برقی درب ضد سرقت و مقابل برقی درب چوبی تقسیم می شود و تنها تفاوتشان سایز برش روی قاب فلزی آن است.

قفل لادری و یا قفل مقابل برقی

قفل مقابل برقی اتومات و ساده و یا ضد سرقت یکی از پرکاربردترین نمونه قفل برقی از این نوع می باشد که بر روی درب فلزی، چوبی، آلومنیومی نصب می گردد. سیستم عملکرد آن بسیار آسان می باشد و تشکیل شده از یک زبانه که توسط یک بوبین 12ولت زبانه آن آزاد می شود و پس از جدا شدن درب درگیر می باشد.

قفل مقابل برقی اتومات

 

 انواع قفل مقابل در انواع درب

از نظر آقای قفل نکته بسیار مهم در انتخاب یک مدل مناسب قفل اتومات و ساده و ضد سرقت برای راه اندازی سیستم مورد نظر، نگاه به درب مورد نظر است که در رده درب معمولی قرار دارد و یا در رده درب ضد سرقت که هر کدام مسیر متفاوت برای نصب دارند.

تفاوت اساسی در این دو مدل در براکت آن ها می باشد که مغزی قفل برقی بر روی آن پیچ گردیده است.

یعنی در مدل ضد سرقت براکت قفل دارای شیارهای بزرگتر است که در هنگام قفل نمودن درب ضامن قفل شونده در داخل آن قرار گیرد.

قفل مقابل برقی

 

قفل مقابل برقی اتوماتیک

همان طور که از اسم این محصول پیداست به صورت اتوماتیک با هر بار برق دادن به بوبین ضامن خود را آزاد می کند فارق از این که درب بسته یا باز باشد ، این مدل از انواع قفل لادری دارای پین داخل مغزی نمی باشند و تشخیص این که درب بسته یا باز است را ندارند.این مدل از نصب آسان تری برخوردار است و به همین دلیل نصاب این نوع قفل علاقه به این مدل دارند زیرا تنظیمات خاصی نمی خواهد. نمونه از این محصول قفل مقابل o&c می باشد.

 قفل مقابل برقی بدون پین و با خلاص کن

قفل مقابل برقی ساده

خوب در این مدل یک پین داخل مغزی قرار دارد که با زبانه درب درگیر شده و در هنگام بسته بودن این پین توسط زبانه به عقب رانده می شود حال اگر برق به بوبین وارد شود زبانه قفل مقابل آزاد می شود و اگر پین با زبانه درب درگیر نباشد هر نوع برق به بوبین ارسال شود هیچ عکس العملی از زبانه نمی بینیم.با این توضیح پی می بریم که نصب این مدل دارای تنظیمات مشکل تری می باشد. نمونه از این محصول قفل لادری الکتروپیک می باشد.

قفل مقابل برقی با پین

برای استعلام قیمت و موجودی محصولات بیشتر میتوانید به سایت آقای قفل مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.