قفل درب حیاط ساده

قفل درب حیاط ساده

"قفل حیاطی" یکی از وسایل ضروری برای هر ساختمانی است. قفل ها نسبت به دهه‌های گذشته با پیشرفت علم بسیار پیشرفت کرده‌اند به طوری که در دهه‌های گذشته قفل با زنجیر به آیفون وصل میشد، اما امروزه قفل‌هایی طراحی شده‌اند که به ما امکانات بسیاری می‌دهد و همچنین از نظر امنیت بسیار بالا هستند. 

هنگام خرید قفل حیاطی علاوه بر قیمت باید به مواردی مانند تعداد زبانه، ساده یا کامپیوتری بودن و اتصال به ریموت توجه کرد. از معروف ترین قفل‌های حیاطی می‌توان به قفل لاک‌پشتی اشاره کرد که هم مناسب درب ورودی نفر‌ رو و هم درب پارکینگی می‌باشد،  اصلی ترین عملکرد آن ها در باز کردن درب ورودی با استفاده از آیفون تصویری است.

 

قفل درب حیاط ساده

اغلب ما برای حفظ امنیت ساختمان­‌ ها، منازل و یا سایر مکان ها، اقدامات مختلفی را انجام می­دهیم که یکی از کاربردی ترین روش ها استفاده و نصب انواع قفل ها بر روی درب ورودی ساختمان یا درب حیاط میباشد که در نمونه های متنوعی از جمله قفل برقی موجود است اما یکی از متداول ترین انواع آن ها قفل درب حیاطی ساده میباشد.

قفل های درب حیاط ساده، گروهی از یراق آلات ضروری مرتبط با ایمنی ساختمان میباشد که جهت حفظ آرامش و برقراری امنیت در هر مکانی به کار گرفته میشود. این قفل های مکانیکی اگرچه یکی از قدیمی ترین انواع قفل محسوب میشوند اما با پیشرفت های روز افزون در صنعت تولید قفل همواره جزء قفل های پر فروش بوده و طرفداران بسیاری دارند. با اینکه با گذشت زمان شکل ظاهری این قفل ها به روز شده اما ساختار اصلی و عملکرد آن ها تغییری نداشته و بر این اساس میتوان آنها را جایگزین قفل های قدیمی کرد.

همانطور که گفته شد این قفل ها در مواردی بسیاری قابل نصب و استفاده میباشند که عبارتند از انواع درب های نفر رو، درب های پارکینگ، انواع درب های انباری و تمامی درب های فلزی …

این قفل ها که از قدیم الایام یکی از متداول ترین و پرکاربرد ترین انواع قفل درب بوده است، امروزه در مکان هایی نظیر خارج از شهرها و یا باغ ها که ممکن است دسترسی به برق شهری نداشته باشند از قفل های مکانیکی استفاده میشود.

بر روی بدنه این قفل ها محل هایی طراحی شده است که محل پیچ کردن قفل بر روی درب میباشد و از طرفی دیگر که بدنه این قفل ها از جنس ورق آهن میباشد در صورت نیاز قابل جوشکاری نیز هستند.

این مدل از قفل ها دارای کلید های متنوعی میباشد که عبارتند از کلید های ساده، کلید های کامپیوتری و بعضاً کلید های دو شیار که طبیعتاً کلید های ساده از امنیت ضیعیف تری نسبت به کلید های دو شیار برخودار میباشند.

 

اجزای تشکیل دهنده قفل درب حیاط ساده

در تصویر زیر تمامی اجزای تشکیل دهنده قفل درب حیاطی ساده را مشاهده مینمایید.

خرید قفل درب حیاط

از جهتی که قفل درب ورودی ساختمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد بایستی در انتخاب و خرید این محصول دقت کافی داشته باشیم که در این راستا فروشگاه آقای قفل به عنوان یک مرکز جامع و تخصصی در زمینه انواع تجهیزات قفل و ایمنی و انواع قفل درب میتواند به شما کمک کند تا مناسب ترین قفل را نسبت به نیاز خود انتخاب و خریداری نمایید.

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.