ریموت لرنینگ یا بلوتوثی ؟

ریموت لرنینگ یا بلوتوثی ؟

ریموت لرنینگ یا بلوتوثی ؟

اکثر کسانی که در حوزه ریموت‌ کنترل‌ها فعالیت می کنند متاسفانه اطلاعات کافی در مورد تفاوت ریموت لرنینگ با بلوتوثی ندارند. به همین خاطر موضوع تفاوت ریموت بلوتوثی و لرنینگ بهانه ای شد که این دو ریموت را از منظر های مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

شایان است در زندگی امروزه خرید ریموت کنترل ها کاربرد فراوانی دارند بنابراین تفاوت ریموت لرنینگ با بلوتوثی از اهمیت بالایی برخوردار است. به طوری که هر روز ما شاهد آن هستیم مثل فردی که دیگر حوصله باز کردن دستی کرکره مغازه خود نیست یا حتی برای پارک کردن ماشین در پارکینگ حاضر نیست از ماشین پیاده شود و...

ریموت لرنینگ چیست؟

  • ریموت لرنینگ (Learning )، نوعی ریموت است که برای تعریف آن روی رسیور یا برد، به ریموت از طریق برد برنامه می دهیم، یعنی به صورت مستقیم روی گیرنده لرن می کنیم به این ترتیب که با فشردن دکمه لرن (Learn ) روی برد رسیور، و فشردن یکی از دکمه های روی ریموت ( این دکمه در بردهای مختلف متفاوت است )، رسیور را کدگیری می کنیم. کد ریموت در اینجا ثابت است و کد ریموت در رسیور ذخیره می شود. پرمصرف ترین فرکانس در ریموت لرنینگ 433 مگاهرتز و 315 مگاهرتز است.

 

       

ریموت بلوتوثی چیست؟

در خصوص تفاوت ریموت لرنینگ با بلوتوثی، گفتنی است ریموت بلوتوثی یا داپلیکیتور یک نوع ریموت لرنینگ است. ولی برخلاف ریموت لرنینگ برای لرن کردن نیازی به رسیور ندارد، فقط کد ریموت قبلی را به ریموت جدید انتقال می دهیم. ریموت داپلیکیتور (Duplicator ) با چند مرحله ساده تمام ریموت ها را کپی می کند.

برای کپی کردن انواع ریموت دزدگیر اماکن، درب پارکینگ، کرکره برقی، پرده های برقی، سیستم گرمایش، دستگاه بی سیم ضد سرقت و ریموت های اتوماسیون منزل از ریموت بلوتوثی استفاده می کنیم.

ریموت های بلوتوثی به دو دسته اصلی ثابت و متغیر دسته بندی می شوند. فرق ریموت بلوتوثی با لرنینگ در نیاز آنها به رسیور است. 

* شما می توانید با مراجعه به فروشگاه معتبر اینترنتی آقای قفل از دیگر محصولات ما دیدن فرمایید و ثبت سفارش انجام دهید *

 

         

تفاوت ریموت لرنینگ با بلوتوثی

ریموت (کنترل از راه دور) وسیله ای است که به کمک آن می توان خیلی از دستگاه های الکترونیکی و مکانیکی را کنترل کرد. همه ما امروزه از این ابزار کاربردی استفاده می کنیم و جایگاه ویژه ای در زندگی ما دارند

از کاربردهای مهم ریموت می توان به استفاده در درب پارکینگ، کرکره برقی و درب ورودی ساختمان های اداری و مسکونی اشاره کرد.

علاوه بر اینکه به تفاوت ریموت لرنینگ با بلوتوثی بپردازم ابتدا به انواع ریموت ها خواهیم پرداخت. ریموت ها به سه دسته اصلی ریموت لرنینگ، ریموت بلوتوثی و ریموت هایپینگ تقسیم می شوند. وظیفه ریموت ها، انتقال دستور به مرکز کنترل توسط رسیور است.

ریموت بلوتوثی (کپی کد یا فیکس کد ) که کد قبلی را به کد جدید انتقال می دهد. 

ریموت لرنینگ فقط با رسیور مچ می شود. تنها راه تشخیص ریموت بلوتوثی از لرنینگ (کد لرن)، تفاوت در نحوه تعریف کردن آن روی رسیور است.

 

* شما می توانید با مراجعه به فروشگاه معتبر اینترنتی آقای قفل از دیگر محصولات ما دیدن فرمایید و ثبت سفارش انجام دهید *

ریموت های بلوتوثی را به دو دسته تقسیم می کنند:

ریموت بلوتوثی 433 مگاهرتز

ریموت بلوتوثی 433 مگاهرتز نسل جدید ریموت کنترلی موجود در بازار است که با فرکانس 433 مگاهرتز درب پارکینگ یا کرکره های برقی را باز و بسته می کند.

جنس بدنه این ریموت استیل است و با سیستم های الکترونیکی کار می کند. این نوع ریموت‌ها ضمانت نامه یک ساله و خدمات پس از فروش دارند. خرید ریموت بلوتوثی 433 مگاهرتز گیرندگی و برد بالا و کپی کردن سیار راحت آن بدون نیاز به تخصص و مهارت را برای کاربران فراهم می‌کند.

 

         

ریموت بلوتوثی 315 مگاهرتز

ریموت بلوتوثی 315 مگاهرتز جزء محبوب ترین ریموت کنترل ها است که با فرکانس 315 مگا هرتز کار می کند. سهولت در کپی کردن کدها یکی از ویژگی های مهم این نوع ریموت کنترل است.

جنس آن پلاستیکی و استیل است. هنگام  خرید ریموت بلوتوثی 315  مگاهرتز می بایست به فرکانس رسیور آن توجه کنید. اگر فرکانس رسیور درب 315 باشد می بایست ریموت خریداری شده شما هم دارای فرکانس 315 باشد.

* شما می توانید با مراجعه به فروشگاه معتبر اینترنتی آقای قفل از دیگر محصولات ما دیدن فرمایید و ثبت سفارش انجام دهید *

فروشگاه اینترنتی آی قفل

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.