ریل کشو چیست و چه کاربردی دارد؟

ریل کشو چیست و چه کاربردی دارد؟

ری

 خرید قفل-خرید دستگیره-خرید لولا-خرید دستگیره دیجیتال-خرید دزدگیر
 

ریل کشو، در سال های قبل برای حرکت دادن کشوها به جلو و عقب از یک زهوار چوبی که روی شیارهای  بدنه کشو حرکت می کرد برای جابه جا شدن کمد استفاده می شد. با پیشرفت و ایجاد تنوع در تولیدات ابزار و تجهیزات جانبی جنس ها و نمونه های متفاوتی از ریل برای حرکت راحتتر کشوها طراحی و تولید شد. ریل ها بر اساس  نوع طراحی و شرکت تولید کننده آن دسته بندی های متفاوتی دارند.

 خرید قفل-خرید دستگیره-خرید لولا-خرید دستگیره دیجیتال-خرید دزدگیر
 

تقسیم بندی ریل کشوئی و انواع آن بر اساس طرح

ریل مخفی

این نوع ریل ها به صورت مخفی در زیر باکس کشوها نصب می شوند و باعث حرکت آرام و روان کشوها می گردند ریل مخفی باعث زیبایی ظاهری این نوع کابینت می شود.

ریل مخفی آرام بند

این نوع ریل ها باعث می شود که درب کابینت  یا کمد به شدت بسته نشود

ریل  مخفی مگنتی

در این نمونه از خاصیت آهنربائی برای حرکت راحتتر کمد و کابینت استفاده می شود

ریل ساده

ریل ساچمه ای

برای حرکت دادن کشوهای سنگین بهترین گزینه ریل ساچمه ای می باشد.استفاده از این نوع ریل ها تحمل وزن سنگین و بالا را دارند.حرکت آرام و روان، استحکام بالا از ویژگی های این نوع کشوها می باشد.

ریل سفید

از دو ورق فلزی تشکیل شده است که بر روی هم حرکت می کنند و باعث حرکت کشو می شوند. این نمونه از ریل های از ساده ترین ریل ها می باشند.

 

نکات تکمیلی

 خرید قفل-خرید دستگیره-خرید لولا-خرید دستگیره دیجیتال-خرید دزدگیر
راجع به "قیمت ریل کشو آرام بند" لازم است بدانید که قیمت آن نسبت به انواع ساده بیشتر است. به طور کلی ریل کشو با توجه به جنس، مدل، اندازه و قابلیت ها قیمت گذاری می شود. برای مثال، ریل سیمِلید باکس آرام بند کینگ اسلاید با رنگ نوک مدادی، پیچ تنظیم از 8 جهت و  سایز لبۀ بدنۀ 13 میلیمتری، یک مدل گران قیمت محسوب می شود. این ریل همچنین در دسته بندی ریل مخفی قرار می گیرد و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.

ریل کشو مدل های ارزان و اقتصادی هم دارد که این مدل ها کارایی خوبی دارند و با توجه به قیمت خود از کیفیت ساخت خوبی برخوردار هستند. برای مثال، ریل های ساچمه ای آرام بند که با مراجعه به  سایت آقای قفل می توانید مدل های مختلف را مشاهده کنید. پس همانطور که اشاره شد، بر اساس بودجۀ خود می توانید مدل مناسب را سفارش دهید. نصب ریل ها کار خیلی سختی نیست و با کمی راهنمایی می توانید خودتان این کار را انجام دهید. همچنین بعضی مدل ها با گارانتی عرضه می شوند که ارزش خرید آن ها را بیشتر می کند. 
رنگ ریل ها می تواند در انتخاب شما تاثیر داشته باشد. رنگ هایی مانند نقره ای، خاکستری و مشکی جلوۀ خاصی دارند و موجب می شوند جنس فلز جذاب تر به نظر برسد. اگر قصد دارید برای کشوهای موجود در آشپزخانه ریل تهیه کنید، توجه به جنس ریل ها نیز ضروری است. چرا که برای محیطی مثل آشپزخانه باید از ریل های فلزی استفاده کرد، به خصوص مدل هایی که دارای قابلیت آب بندی هستند. قابلیت آب بندی ریل ها را در برابر نفوذ آب و خوردگی محافظت می کند.  خرید قفل-خرید دستگیره-خرید لولا-خرید دستگیره دیجیتال-خرید دزدگیر

آقای قفل در این وبلاگ سعی داشت تا شما را با انواع مختلف ریل آشنا کند تا برای خرید این محصول بهترین انتخاب را داشته باشید. شما عزیزان میتوانید با مراجعه به سایت آقای قفل از موجودی و قیمت ها با خبر شوید و یا برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.