دستگیره کمد | دو پیچ و تک پیچ

دستگیره کمد | دو پیچ و تک پیچ

در مقاله قبل درباره دستگیره های کمد و انواع آنها صحبت کردیم  حال نیز میخواهیم درباره دستگیره کمد تک پیچ و دو پیچ صحبت کنیم و برای آشنایی بیشتر عکس هایی از آن ها را برای شما همراهان گرانقدر آقای قفل به نمایش بگذاریم پس با ما همراه باشید.

دستگیره کمد دو پیچ مانند دستگیره کابینت دو پیچ می باشد یکی از نکات مهم در انتخاب و خرید دستگیره دو پیچ، فاصله بین دو پیچ دستگیره است که اکثراً دارای استاندارد مشخصی هستند

استاندارد فاصله بین دو پیچ این دستگیره ها مضربی از عدد ۳۲ هستند که به ترتیب شامل : ۱۶ ، ۳۲ ، ۶۴ ، ۹۶ ، ۱۲۸ ، ۱۹۲ ، ۲۲۴ ، ۲۵۶ ، ۲۸۸ و… می باشند که این اندازه ها بر حسب میلی متر است و از سایر ۶۴ میلی متر به بعد، ۳۲ میلی متر به اندازه های قبلی اضافه می شود. نهایت اندازه این دستگیره ها تا ۷۰۴ میلی متر می باشد که برای درب های کمد با ارتفاع زیاد کاربرد دارد.

لازم به ذکر است که سوراخ هایی که بر روی درب کابینت یا درب کشو برای نصب دستگیره دو پیچ استفاده می کنید، باید بر اساس این اندازه ها باشد.     

                                                                    

دستگیره کمد تک پیچ 

یکی از مدل های پر کاربرد دستگیره کمد، "دستگیره کمد تک پیچ" می باشد که فقط با یک پیچ نصب می شود که به همین دلیل دستگیره دکمه ای نیز نامیده می شود.

لازم است بدانید بعضی از مدل های دستگیره کمد تک پیچ به صورت آویز می باشد که بیشتر برای درب های بوفه ها استفاده می شود.

            

 

برای اطلاع بیشتر از موجودی و قیمت ها به سایت آقای قفل مراجعه فرمایید و دستگیره مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.