دستگیره کابینت | توکار

دستگیره کابینت | توکار

آقای قفل در این وبلاگ به یک نوع از انواع مختلف دستگیره کابینت میپردازد پس با ما همراه باشید.

دستگیره کابینت توکار چیست ؟

لازم است بدانید که " دستگیره توکار کابینت " با دستگیره های تک پیچ و دو پیچ متفاوت می باشد و ظاهری ساده و در عین حال جذاب تر دارد که مدل " دستگیره کابینت توکار " به صورت مربعی، مستطیلی و دایره ای می باشد.دستگیره توکار کابینت امروزه از استقبال و محبوبیت زیادی بین خریداران برخورداره که دلیل این مسئله به راحتی استفاده، قیمت مناسب، نصب آسان و نمای زیبای دستگیره کابینت توکار بر می گردد

 

نصب دستگیره توکار کابینت


نصب " دستگیره کابینت توکار " را می توانید به آسانی انجام دهید و نکته ای که برای نصب لازم است به آن دقت کنید این است که پشت بدنه ی کشو یا درب کابینت به چه شکل می باشد. اگر پشت کار جای پیچ داشته باشد باید با استفاده از مته گازور 33 آنرا سوراخ کنیم و " دستگیره کابینت توکار " را نصب کنیم.
اگر پشت کار به صورت مستطیلی باشد و جای پیچ نداشته باشد باید با استفاده از دستگاه سی ان سی، به اندازه ی اندازه ی دستگیره برش دهیم و سپس دستگیره را در محل مورد نظر پیچ و محکم کنیم.

جنس دستگیره کابینت توکار


در بازار مدل های مختلفی از لحاظ جنس وجود دارد که این مدل ها اکثراً : زاماک، پلاستیک، استیل و آلومینیوم می باشد.

 

 

 

 

رنگبندی دستگیره توکار کابینت


از لحاظ رنگبندی، " دستگیره کابینت توکار " دارای رنگ های طلایی، نقره ای، زیتونی و مشکی می باشد که می توانید رنگ های مورد نظر خود را انتخاب کنید تا نمای ظاهری زیباتر و جذاب تری را برای کابینت ایجاد کند.
البته لازم به ذکر است که دستگیره کابینت توکار دارای مدل های پتینه شده نیز می باشد که این مدل ها دارای طرح هایی بر روی دستگیره می باشد که بیشتر برای کابینت های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد.

برند های دستگیره کابینت توکار


برندهای چینی و ایرانی زیادی در بازار وجود دارد که معروف ترین و معتبر ترین برندهای دستگیره توکار کابینت عبارتند از : ملونی، اچ تی ان، گوفیکس ، ام ام اچ، صامت و سِآ.

برای اطلاع از قیمت ها و دیدن محصولات بیشتر میتوانید از سایت آقای قفل دیدن فرمایید. 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.