دستگیره هوشمند ایلاک

دستگیره هوشمند ایلاک

 

دستگیره‌های هوشمند (Smart Locks) دستگیره‌هایی هستند که معمولاً به صورت الکترونیکی عمل می‌کنند و به کمک ارتباط بی‌سیم، مانند بلوتوث، وای‌فای و یا NFC، با تلفن همراه و یا دیگر دستگاه‌های هوشمند ارتباط برقرار می‌کنند. با استفاده از دستگیره‌های هوشمند، کاربران می‌توانند از راه دور درب خانه یا اتاق‌های خود را باز و بسته کنند، بدون نیاز به کلید‌های فیزیکی یا قفل‌های سنتی.

در زیر به برخی از ویژگی‌های دستگیره‌های هوشمند می‌پردازیم:

1- دستگیره‌های هوشمند دارای ویژگی هایی هستند که برای کسانی که به سفرهای دوردست رفته اند و نمی توانند درب خود را با کلید باز کنند، خیلی مفید هستند. با استفاده از این دستگیره ها، کاربران می‌توانند درب خود را از راه دور باز کنند و به خانه خود وارد شوند.

2- دستگیره‌های هوشمند دارای قابلیت هوشمندی هستند که به شما این امکان را می‌دهد تا به اشتراک‌گذاری دسترسی به درب خانه یا اتاق‌های خود برای افراد دیگر بپردازید. این ویژگی بسیار مناسب برای افرادی است که اجاره دهنده یا مدیر بنگاه هستند.

3- دستگیره‌های هوشمند دارای ویژگی امنیتی قوی هستند که به شما اطمینان می‌دهد که درب شما به خوبی محافظت می‌شود.

دستگیره های هوشمند ایلاک یکی از محصولاتی هستند که در این روزها بسیار محبوب شده‌اند. این دستگیره ها توسط شرکت ایلاک طراحی و تولید می‌شوند و دارای ویژگی‌های بسیاری هستند که آن‌ها را از دستگیره‌های سنتی متمایز می‌کنند.

دستگیره های هوشمند ایلاک با استفاده از تکنولوژی بلوتوث و Wi-Fi به تلفن همراه شما وصل می‌شوند و امکان باز و بسته کردن درب را از راه دور برای شما فراهم می‌کنند. همچنین، از طریق نصب یک اپلیکیشن روی تلفن همراه، می‌توانید این دستگیره را برای افراد دیگری نیز فعال کنید و به آن‌ها دسترسی به درب خانه یا محل کارتان را بدهید.

دستگیره های هوشمند ایلاک دارای سیستم حفاظت از دستگیره نیز هستند که باعث افزایش امنیت درب خانه یا محل کار می‌شود. این سیستم به شما اجازه می‌دهد که یک کد عبور برای دستگیره تعریف کنید تا فقط افراد مجاز بتوانند درب را باز کنند و دسترسی به داخل را داشته باشند.

دستگیره های هوشمند ایلاک همچنین دارای باتری با عمر طولانی هستند که با استفاده از آن ها نیازی به تعویض باتری در دستگیره نیست. در صورتی که باتری دستگیره کم شده باشد، می‌توانید از طریق درگاه USB آن را شارژ کنید.

به طور کلی، دستگیره های هوشمند ایلاک با ویژگی هایی همچون امنیت بالا، قابلیت کنترل از راه دور، و سهولت در استفاده

شرکت ایلاک فروشه مستقیم ندارد و فقط نمایندگان اجازه فروش دارند که فروشگاه اینترنتی آی قفل یکی از نمایندگان شرکت ایلاک است.

برای مشخصات و دانستنی ها در مورد دستگیره های هوشمند ایلاک در وب سایت ما یکی از محصولات ایلاک را باز کنید و بخوانید...

 

ارسال دیدگاه

2 دیدگاه

  1. ? ابوالفضل قربانپور گفت :

    من دستگیره هوشمند ایلاک خریدم خیلی راضیم

  2. ? ابوالفضل قربانپور گفت :

    خرید دستگیره هوشمند ایلاک رو از نمایندگی ای قفل انجام دادم و یه فروشگاه دیگه واقعا از پشتیبانی آی قفل خیلی بیشتر راضیم