تفاوت چشمی ساده با چشمی های دیجیتال!

تفاوت چشمی ساده با چشمی های دیجیتال!

تفاوت چشمی ساده با چشمی های دیجیتال درب

خرید قفل-خرید دستگیره-خرید لولا-خرید دستگیره دیجیتال-خرید دزدگیر

استفاده از چشمی های ساده تنها با یک چشم امکان پذیر بوده و فرد باید حتما در فاصله نزدیکی از چشمی قرار داشته باشد تا بتواند تصویری از پشت درب را ببیند. این کار می تواند باعث ایجاد سایه در پایین درب شده و افراد را از طرف دیگر درب متوجه حضور شما کند. چشمی دیجیتال درب تصویری با ابعاد تقریبی ۳ در ۵ اینچ ارائه می دهد که کیفیت بالایی داشته و مشاهده آن از فاصله دورتر به سادگی امکان پذیر است. به این ترتیب هیچ گونه سایه ای از شما پشت درب ایجاد نشده و افراد متوجه حضور شما نخواهند شد. خرید قفل-خرید دستگیره-خرید لولا-خرید دستگیره دیجیتال-خرید دزدگیر

استفاده از چشمی های ساده قدیمی در نور کم و فضاهای تاریک چندان موثر نبوده و تصویر مناسبی در اختیار شما قرار نمی دهد. این در حالی است که چشمی الکترونیکی از مادون قرمز استفاده نموده و حتی در چنین شرایطی نیز تصاویری با کیفیت و وضوح بالا در اختیار شما قرار می دهد.

در زمان استفاده از چشمی ساده تنها یک نفر و مشروط به این که ارتفاع چشمی بیشتر از قد او نباشد، می تواند پشت درب را ببیند. این در حالی است که چشمی دیجیتال یک صفحه نمایشگر LCD در اختیار شما قرار می دهد که تصویر پشت درب را با کیفیت بالایی به نمایش گذاشته و امکان مشاهده آن را برای تعداد بیشتری از افراد به صورت همزمان و بدون داشتن محدودیت قدی فراهم نموده است.

علاوه بر موارد ذکر شده، کیفیت تصاویر ارائه شده در چشمی دیجیتال به هیچ عنوان با نمونه های ساده و اپتیکال آن قابل مقایسه نمی باشد. قابلیت بزرگنمایی و زوم تصاویر، ظاهر شیک و مدرن و امنیت بالاتر از جمله دیگر دلایلی هستند که به چشمی دیجیتال درب در مقایسه با چشمی ساده برتری بخشیده اند.

 

 

 

  

 

 

 

ویژگی های چشمی الکترونیک درب

خرید قفل-خرید دستگیره-خرید لولا-خرید دستگیره دیجیتال-خرید دزدگیر

 

چشمی دیجیتال و مانیتور LCD آن جایگزین چشمی های اپتیکال شده و هر کدام در یک طرف درب قرار می گیرند. این دستگاه ظاهری شیک و زیبا دارد که می تواند جلوه ظاهری مناسبی برای سیستم امنیتی منزل و یا محل کار شما فراهم آورد. برخی از برترین ویژگی هایی که چشمی دیجیتال الکترونیک در اختیار شما قرار داده و باعث ایجاد تمایز میان این سیستم و نمونه های ساده آن می شود، عبارت است از:

  • قابل اتصال روی انواع درب های ضد سرقت، چوبی و فلزی
  • قابلیت اتصال به تلفن همراه و مشاهده آنلاین پشت درب
  • مجهز به سنسور حرکتی و در برخی از موارد حرارتی
  • امکان برقراری تماس تلفنی و ارسال پیام کوتاه
  • کیفیت بالای تصاویر حتی در نور کم و تاریکی
  • تشخیص حرکت جلوی درب و ذخیره تصاویر
  • تصویربرداری و ضبط فیلم از رفت و آمدها
  • هشدار در زمان خالی شدن باتری چشمی
  • دارای مانیتور رنگی و گسترش زاویه دید
  • دارای دکمه زنگ و روی دوربین خروجی
  • قابلیت افزایش صدا و تنظیم رنگ
  • امکان تماس با مراجعه کنندگان
  • بدنه ضد خش و ضد آب
  • دارای حافظه داخلی
  • و …

نحوه نصب چشمی دیجیتال درب

خرید قفل-خرید دستگیره-خرید لولا-خرید دستگیره دیجیتال-خرید دزدگیر

نصب چشمی دیجیتال نیازی به سوراخ کاری نداشته و بدون نیاز به سیم کشی و برق، به راحتی انجام می پذیرد. این دستگاه از دو بخش مدار فرمان، شامل باتری، صفحه نمایشگر و … ، و دوربین تشکیل شده است. تنها کافی است که چشمی اپتیکال را از درب خارج نموده و دوربین را با آن جایگزین نمایید. در پایان پس از محکم کردن پیچ آن از پشت درب، فلت کابل دوربین را با دقت به صفحه نمایشگر متصل نمایید. با این حال برای اطمینان از نصب صحیح توصیه می شود که از افراد دوره دیده و متخصصان این حوزه برای نصب چشمی دیجیتال درب کمک بگیرید.

 

   

 

 

نکات مهم پیش از خرید چشمی دیجیتال درب

خرید قفل-خرید دستگیره-خرید لولا-خرید دستگیره دیجیتال-خرید دزدگیر

اولین نکته ای که آقای قفل به شما پیشنهاد میکند که پیش از خرید چشمی دیجیتال درب به آن توجه نمایید، اندازه صفحه نمایشگر است. هر اندازه که صفحه نمایشگر بزرگتر باشد، معمولا قیمت بالاتری دارد. نکته دیگری که در خرید چشمی دیجیتال مهم است، کیفیت تصاویر بر روی نمایشگر می باشد.

اگر علاقه مند هستید که چشمی دیجیتال شما بتواند از مراجعه کنندگان به درب خانه شما، فیلم و عکس بگیرند، حتما چشمی دیجیتالی را انتخاب نمایید که مجهز به دوربین عکاسی و فیلمبرداری باشد. این نوع چشمی های دیجیتال معمولا می توانند تعداد زیادی از تصاویر و فیلم ها را در حافظه خود ذخیره نمایند.

پیش از آنکه چشمی دیجیتال موردنظر خود را بخرید، زوایای دید چشمی را بررسی نمایید. چشمی ها با زوایای دید مختلف تولید می شوند و در صورتی که قصد دارید از چشمی دیجیتال بر روی درب محل هایی با دید وسیع تر استفاده کنید.، حتما این موضوع را بررسی نمایید.

همانطور که گفته شد، یکی از ویژگی های بسیار منحصربفرد برخی از چشمی های دیجیتال، امکان برقراری تماس تلفنی و ارسال پیام کوتاه است. این قابلیت به شما کمک می کند که بتوانید با فرد پشت درب، ارتباط برقرار کنید. اگر علاقه مند هستید که از این قابلیت برخوردار باشید، حتما چشمی دیجیتالی را انتخاب کنید که مجهز به این قابلیت باشد. 

شما میتوانید برای استعلام و خرید چشمی های دیجیتال درب به سایت آقای قفل مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.