بهترین مارک عینک ایمنی

بهترین مارک عینک ایمنی

عینک ایمنی چیست؟

همانطور که بیان شد عینک ایمنی وسیله و ابزاری محافظتی است. این ابزار باید در برابر اشعه­ های مضر، پرتاب شدن اشیاء و  خطراتی که در محیط کار، کارکنان را تهدید می­کند، مقاوم باشد. این ابزار به دلیل طیف کاری بسیاری که دارد در مدل­ های مختلفی تولید و روانه بازار می­شود.

۱۰ عینک ایمنی برتر بازار کدامند؟

  • مارک UVEX مدل ۹۱۶۸
  • عینک ایمنی مارک UVEX مدل I-3
  • مارک PAN TAIWAN  مدل SE2130
  • عینک ایمنی مارک PAN TAIWAN  مدل SE1140
  • عینک ایمنی مارک CURV-I رنگ سبز
  • عینک ایمنی مارک CURV-I مدل کاناسیف
  • عینک ایمنی مارک یونکس مدل حفاظ دار
  • عینک ایمنی مارک اخوان مدل دو جداره
  • عینک ایمنی مارک اخوان مدل سنگ ­زنی

عینک ایمنی مارک یونکس مدل گاگل

در ادامه به معرفی و بررسی ۱۰ تا از بهترین و محبوب­ترین عینک­های ­ایمنی این بازار خواهیم پرداخت.

عینک ایمنی مارک UVEX مدل ۹۱۶۸

عینک دودی­  های یووکس از بهترین عینک های ایمنی  بازار هستند. این مارک تولید کننده عینک ­های با کیفیتی است. این مدل عینک جوشکاری تولید شرکت یووکس دارای بدنه­ ای از جنس پی­ وی­ سی خواهد بود که سبب وزن پایین این عینک ایمنی می­شود.

برای تولید عدسی و لنز این عینک شرکت یووکس از پلی کربنات استفاده می­کند. پلی کربنات باعث مقاومت بالای این عینک در برابر سقوط و ضربه خواهد شد. افراد می­توانند از این نوع عینک در مشاغلی چون جوشکاری، خودرو سازی، شهر سازی و پتروشیمی استفاده کنند. درجه تیرگی لنز این محصول پنج خواهد بود.

عینک ایمنی مارک UVEX مدل I-3

یک عینک با کیفیت از شرکت یووکس که چشم­ ها را به طور کامل پوشش خواهد داد. شرکت یووکس از پلی کربنات به عنوان طلق در این عینک استفاده کرده است. استفاده از پلی کربنات و ترکیب آن با بدنه­ ای از جنس پلاستیک سبب سبکی و راحتی این محصول خواهد شد. کارکنان می­توانند بدون خستگی ساعت­ ها از این محصول استفاده نمایند.

این ابزار مناسب استفاده در مشاغلی چون ساختمان ­سازی، شهر سازی، خودرو سازی و کارخانجات خواهد بود.

 

                                         

 

عینک ایمنی مارک PAN TAIWAN  مدل SE2130

یکی از شیک ­ترین عینک­ های ایمنی که در بازار وجود دارد، عینک ایمنی PAN TAIWAN  مدل SE2130 است. از این عینک در کارخانجات و شرکت­ های خودرو سازی به وفور استفاده می­شود. این شرکت برای خاص ­تر شدن این محصول از استات سلولز به عنوان مواد تشکیل دهنده جنس بدنه استفاده کرده است.

ترکیب شدن استات سلولز با پلی کربنات ضمن شیک کردن محصول سبب سبک و خوش ­فرم شدن این ابزار خواهد شد.

عینک ایمنی مارک PAN TAIWAN  مدل SE1140

این عینک ایمنی مناسب استفاده در صنایع­ ای چون جوشکاری و پتروشیمی است. شرکت PAN TAIWAN برای تولید این عینک از پلاستیک به عنوان جنس بدنه و پلی کربنات به عنوان جنس طلق استفاده می­کند.

نکته مهم و حائز اهمیت درباره این محصول قابلیت تنظیم کش و دو نقابه بودن آن است. همچنین درجه تیرگی این ابزار نیز پنج خواهد بود.


                                        

 

عینک ایمنی مارک CURV-I رنگ سبز

یکی دیگر از بهترین مارک­ های تولید کننده عینک ایمنی CURV-I است. این عینک ایمنی در ساختمان ­سازی، شهر سازی، خودرو سازی و کارخانجات کاربرد دارد و از لحاظ دسته ­بندی عینک­ های ایمنی در دسته عینک ­های عمومی قرار خواهد گرفت.

شرکت CURV-I برای این نوع از عینک­ های ایمنی از پلی کربنات به عنوان طلق استفاده می­کند. همچنین بدنه این عینک نیز از پلاستیک خواهد بود. نکته مهم درباره این مدل از عینک­ های ایمنی پوشش چشم از زاویه بغل خواهد بود.

 

                                        

 

عینک ایمنی مارک CURV-I مدل کاناسیف

یکی دیگر از بهترین عینک ایمنی ­های بازار، عینک کاناسیف شرکت CURV-I است. این مدل از عینک ایمنی کاربردی معمولی دارد و از آن در ساختمان­ سازی و کارخانجات استفاده می­شود. جنس طلق این محصول از پلی کربنات است. ترکیب پلی کربنات با پلاستیک بدنه سبب سبکی و شیک بودن این محصول خواهد شد.

نکته حائز اهمیت درباره این محصول آن است که مانند محصول قبل توانایی محافظ از چشم در زاویه ­های مختلف را خواهد داشت.

 

                                        

 

 

عینک ایمنی مارک یونکس مدل حفاظ دار

این عینک ایمنی در محیط­ های چون تراش کاری، برش کاری، نجاری و خودرو سازی کاربرد دارد. استفاده از پلی کربنات به عنوان طلق سبب مقاومت بالا این محصول در برابر برخورد ذرات شده است. یونکس برای تولید بدنه این محصول از پلاستیک استفاده می­کند که سبب سبک و خوش­فرم شدن این عینک شده است.

 

عینک ایمنی مارک اخوان مدل سنگ ­زنی

یکی از بهترین مارک عینک ایمنی ­های ایرانی، مارک اخوان است. این مارک محصولاتی با کیفیت تولید و به بازار عرضه می­نماید. همانطور که از نام مدل این عینک پیدا است این مدل مناسب استفاده در سنگ­ بری، تراش کاری و نجاری­ ها خواهد بود.

این عینک از پلی کربنات به عنوان طلق محافظ چشم استفاده می­کند. این طلق در برابر ذرات بسیار مقاوم خواهد بود. همچنین جنس بدنه این عینک نیز از پلاستیک تشکیل می­شود.

 

                                           

 

 

عینک ایمنی مارک اخوان مدل دو جداره

یکی از عینک ­های جوشکاری مارک اخوان که دارای کیفیت بالایی است، عینک ایمنی دو جداره خواهد بود. این عینک در صنایع پتروشیمی و محیط­ های جوشکاری کاربرد فراوانی دارد. اخوان برای تولید این محصول از پلی کربنات به عنوان طلق و پلاستیک به عنوان جنس بدنه استفاده کرده است.

نکته مهم درباره این محصول آن است که این عینک دارای سوپاپ و کش قابل تنظیم خواهد بود.

 

                                             

 

عینک ایمنی مارک یونکس مدل گاگل

می­توان لقب بهترین مارک عینک ایمنی را به یونکس عنوان داد. این مارک محصولاتی کاربردی و با کیفیت را تولید و به بازار عرضه می­کند. این مدل از عینک ایمنی تولید شده توسط یونکس مناسب استفاده در محیط­ هایی چون بیمارستان­ ها، آزمایشگاه­ ها و کارخانجات است.

یونکس برای تولید این محصول از ترکیب پلاستیک به عنوان جنس طلق و جنس بدنه استفاده می­کند. قابلیت مهم این عینک گسترده دید وسیعی خواهد بود که نسبت به دیگر عینک ­ها به افراد خواهد بخشید.

 

کلام نهایی

نمی­توان به راحتی بهترین مارک عینک ایمنی یا بهترین مدل عینک ایمنی را انتخاب کرد. چرا که باید با در نظر گرفتن شرایط کار و انتظارات افراد از این ابزار­ ها، عینکی مناسب برای کارکنان انتخاب شود. با این حال می­توان گفت عینک ایمنی با کیفیت، عینکی است که توانایی محافظت از چشم و صورت کارکنان را داشته باشد.

 

فروشگاه اینترنتی آی قفل

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.