انواع دستگیره پلاک

انواع دستگیره پلاک

در این قسمت از وبلاگ با ما همراه باشید تا شما را با انواع دستگیره های پلاک آشنا کنیم.

انواع دستگیره پلاک:

  1. دستگیره درب پلاک کلیدی: این مدل دستگیره بیشتر برای درب اتاق مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولا قفل آن از نوع کلیدهای بلند قدیمی است.
  2. دستگیره درب پلاک سوئیچی: این مدل دستگیره هم برای درب های اتاق و هم سرویس بهداشتی مناسب است، برای استفاده از قفل سوئیچی، سیلندر یا توپی گزینه خوبی هستند.
  3. دستگیره درب پلاک سرویس: این نوع از دستگیره درب همانطورکه از نامش پیداست برای درهای سرویس بهداشتی کاربرد دارد و به همین دلیل دارای اهرمی از داخل است که شما می‌توانید به راحتی درب را از داخل قفل کنید.
  4. دستگیره درب آپارتمانی (ورودی): از این مدل دستگیره برای درب های ورودی آپارتمان استفاده می‌شود. در دستگیره های درب آپارتمانی، قسمت داخلی آن دارای دستگیره بازشو بوده و در قسمت بیرونی دستگیره در به صورت ثابت است. قفل این دستگیره ها سوئیچی بوده و برای ورود به آپارتمان، درب یا باید از بیرون با استفاده از کلید باز شود و یا شخص دیگری از داخل، درب را برای شما باز کند.

انواع جنس دستگیره پلاک یک تکه:

دستگیره پلاک آهنی: در این مدل دستگیره از جنس آلمینیوم بوده و پلاک آن از جنس آهن، دستگیره درب آهنی از ارزانترین نوع دستگیره است که مقاومت و دوام بالایی ندارد.

دستگیره پلاک آلمینیومی: دستگیره درب آلمینیومی دارای دسته و پلاک آلمینیومی بوده که از دستگیره درب آهنی کیفیت و دوام بالاتری دارد. اما به دلیل داشتن جنس آلمینیومی آبکاری آن دارای کیفیت و دوام معمولی است.

دستگیره یک تکه سربی: دستگیره درب سربی، دسته از جنس زاماک و پلاک آن از جنس آهن است. این مدل دستگیره دارای کیفیت خوبی بوده و از لحاظ ضخامت ورق و جنس دسته از دستگیره آهنی بهتر است.

دستگیره پلاک زاماک: در این مدل دستگیره و پلاک از جنس زاماک ساخته شده و معمولا دستگیره های باکیفیت از جنس زاماک هستند. البته به این توجه کنید که کیفیت زاماک کارخانه های مختلف با هم متفاوت است اما معمولا دستگیره هایی که از زاماک ساخته شدند، دارای کیفیت و دوام خوبی هستند.

دستگیره پلاک برنجی: دستگیره پلاک برنجی، مقاومت و دوام بسیار بالایی داشته که به دلیل گران بودن قیمت فلز برنج، تعداد محدودی از کارخانه ها از این مدل دستگیره ها تولید می‌کنند.

اگر از میان تمام دستگیره ها، تمایل به خرید دستگیره پلاک دارید، می‌توانید جهت مشاهده انواع مدل های متنوع و خرید به سایت قفل من مراجعه کنید.

 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.