انواع دستگیره رزت

انواع دستگیره رزت

در وبلاگ قبل درباره دستگیره های رزت به صورت کامل توضیح داده شد و در این وبلاگ آقای قفل درباره انواع دستگیره های رزت صحبت خواهد کرد پس با ما همراه باشید. 

انواع دستگیره رزت

از لحاظ متریال استفاده شده در دستگیره های رزت، شاهد مدل های مختلفی هستیم که انواع دستگیره رزت شامل موارد زیر می باشند :

دستگیره رزت آلومینیومی :

این سبک کار دارای دسته آلومینیومی است که کیفیتی معمولی دارد و با توجه به جنس آلومینیوم، آبکاری و پرداخت آن، دستگیره های رزت آلومینیومی کیفیتی عادی دارند.

 

 

                                  

 

 

دستگیره رزت زاماک :

دسته این مدل دستگیره از جنس زاماک ساخته شده که زاماک جزء بهترین آلیاژهای دستگیره محسوب می شود و وقتی دستگیره رزت زاماک را در دست می گیرید، حس طراحی خوب و جنس عالی دستگیره توجه شما را جلب خواهد کرد.

به طور کلی این سبک کار ها اکثراً از آبکاری و پرداختی با کیفیت بالا برخوردارند و دارای گارانتی از یک تا مادامالعمر می باشند.

 

 

                                        

 

 

دستگیره رزت برنجی :

با توجه به بالا بودن قیمت فلز برنج، معمولاً کارخانه های کمی از این متریال استفاده می کنند. این نوع دستگیره ها بسیار با کیفیت و البته گران قیمت هستند که معمولاً برندهای لاکچری از آن استفاده می کنند.

 

نکاتی در مورد آبکاری دستگیره رزت

دستگیره رزت در آبکاری نقره ای مات ( ساتن ) ، نقره ای براق ( کروم ) ، نقره ای خشدار ( سیلور ) ، زیتونی مات و براق ، طلایی مات و براق ، نسکافه ای ، مشکی دودی و سفید تولید می شود.

همچنین برخی کارخانه ها علاوه بر متریال زاماک یا برنج از تزیینات سرامیک یا سنگ، چوب و کریستال برای زیبایی بیشتر دستگیره استفاده می کنند.

نصب دستگیره رزت

در هنگام نصب دستگیره رزت این نکته حایز اهمیت است که قفل مورد استفاده در این دستگیره ها باید حتماً از نوع سوییچی و با فاصله حداقل ۴۵ میلی متر ( قفل ۷ سانت ) باشد و حتماً سوراخ عبور پیچ فیکس بر روی قفل وجود داشته باشد. در صورتی که دستگیره رزت با استفاده از پیچ فیکس نصب نشود، به احتمال بسیار زیاد پس از مدتی دستگیره بر روی درب شل شده و باید دوباره نصب گردد.

نکته مهم دیگر این است که اگر قصد تعویض دستگیره در را دارید و دستگیره قبلی شما از نوع دستگیره پلاک بوده است، باید به این نکته توجه داشته باشید که حتماً جای پیچ دستگیره قبلی را توسط بتونه پوشانده و رنگ کنید و در ضمن به نوع قفل دستگیره نیز توجه داشته باشید که حتماً باید از نوع سوییچی و دارای سوراخ پیچ فیکس باشد.

حال که درباره دستگیره رزت تمامی اطلاعات لازم را کسب کردید میتوانید وارد سایت آقای قفل شوید و دستگیره مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.