انواع دستگیره خروج اضطراری

انواع دستگیره خروج اضطراری

انواع دستگیره خروج اضطراری

دستگیره های آنتی پنیک دارای مدل هایی هستند که عبارتند از :

 

            

دستگیره خروج اضطراری تخت :

یکی از پر استفاده ترین مدل های دستگیره خروج اضطراری، مدل تخت این دستگیره می باشد که دارای پنل پهنی ( شبیه به تاچ بار ) بر روی آن می باشد و با فشار دادن درب باز خواهد شد. این مدل دستگیره دارای مدل های یک نقطه، دو نقطه و ماژولار می باشد. 

 

در مدل دو نقطه علاوه بر اینکه از روبرو درب به چهارچوب گیر می دهد، بالا و پایین درب را هم به بست یا چفت گیر میدهد. علاوه بر این، بعضی از مدل های دستگیره دو نقطه، بالا و پایین درب را گیر می دهد ولی از روبرو درب را چفت نمی کند.

مدل ماژولار به این شکل است که قابلیت تبدیل شدن بین دستگیره یک نقطه و دو نقطه را دارد که می توانید از حالت های گوناگون آن استفاده کنید.

دستگیره خروج اضطراری میله ای :

این نوع دستگیره، به جای استفاده از پنل پنهل، از میله استفاده می کند که با فشار دادن میله آن می توانید درب را باز کنید. لازم به ذکر است که دستگیره خروج اضطراری لوله ای نیز نام دیگر این دستگیره ها می باشد.

جنس دستگیره خروج اضطراری

اکثراً دستگیره های خروج اضطراری از جنس های آلومینیوم و استیل هستند که کیفیت های بسیار خوبی دارند. از نظر آقای قفل مدل های ضد حریق این دستگیره حتماً باید دارای استاندارد یو ال باشند و تحت آزمایش های تخصصی قرار گرفته باشند.

راجع به رنگ بندی های دستگیره آنتی پنیک نیز لازم به ذکر است دارای رنگ های قرمز، نقره ای و مشکی می باشند که برای اطلاع از موجودی میتوانید با کارشناسان آقای قفل تماس بگیرید تا راهنمایی های کامل را به شما عزیزان ارایه دهند.

 

 

           

 

برندهای معتبر دستگیره خروج اضطراری

برندهای مختلف و معتبری در بازار این یراق وجود دارد که اگر بخواهیم بهترین و با کیفیت ترین های تولید کننده های دستگیره خروج اضطراری را نام ببریم می توانیم به برندهای زیر اشاره کنیم :

  • دستگیره خروج اضطراری اچ تی ان پرایم HTN Prime
  • دستگیره خروج اضطراری سارو
  • دستگیره خروج اضطراری کالی
  • دستگیره خروج اضطراری تسا

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.