آموزش نصب آبچکان کابینت

آموزش نصب آبچکان کابینت

آموزش نصب آبچکان کابینت

نصب آبچکان کابینت بسیار آسان است. البته به شرطی که در زمان طراحی و ساخت کابینت، محل نصب آبچکان به درستی مشخص شده باشد. در این مطلب با آقای قفل همراه باشید تا با روش نصب آبچکان آشنا شوید. 

از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین وسایل آشپزخانه، آبچکان است که انواع و مدل‌های مختلفی دارد. لازم است باتوجه به نیاز خود، آبچکان کابینت مورد نیاز خود را خریداری نمایید. از طریق آبچکان می‌توان به آسانی به ظروف آشپزخانه دسترسی پیدا نمود. نحوه نصب آبچکان آشپزخانه بسیار راحت است و از طریق فراگیری اصولی نصب آن، می‌توان در کمترین زمان آبچکان مد نظر را نصب نمود. قفل-دستگیره-لولا-فتوسل-آرامبند

در صورتی که قصد خرید و نصب آبچکان آشپزخانه را دارید مطالعه این مقاله از وب سایت آقای قفل را از دست ندهید چرا که می‌خواهیم به طور کامل شما را با نصب آبچکان آشپزخانه آشنا نماییم.

 

آبچکان چیست؟ 

 

صورتی که نخواهید ظرف‌ها را در ماشین ظرفشویی بشویید و قصد در دارید به صورت دستی، اقدام به شستشوی آن‌ها نمایید، به وسیله‌ای برای خشک کردن آن نیاز دارید. در چنین شرایطی، آبچکان به کمک شما می‌آید و به راحتی پس از لحظاتی، ظرف‌هایتان از طریق وارونه قرار دادنشان، خشک می‌گردد.

در واقع آبچکان از جمله اساسی‌ترین یراق آلات آشپزخانه است و لازم است هنگام انتخاب آن، به جنس کابینت توجه داشته باشید به عنوان نمونه در صورتی که جنس کابینت از فلز یا ام دی اف باشد نوع آبچکان نیز برای هر یک فرق دارد. قفل-دستگیره-لولا-فتوسل-آرامبند

آبچکان‌ها دارای طرح‌ها و جنس‌های مختلفی می‌باشند که لازم است باتوجه به فضایی که دارید، نوع مناسب آبچکان را سفارش دهید. نحوه طراحی این اکسسوری آشپزخانه به نحوی است که می‌توان در کمترین زمان، ظروف را از یکدیگر جدا نمود و در زمان کوتاه‌تری امکان دسترسی دوباره به ظرف‌ها فراهم می‌گردد. بهتر است هنگام انتخاب آبچکان، به تعداد افراد خانواده و تعداد ظروفی که در طول روز شسته می‌شوند، توجه داشته باشید چرا که آبچکان برای مدت زمان طولانی مورد استفاده واقع می‌شود. آبچکان کابینت یکی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه به شمار می‌رود.

 

طریقه نصب آبچکان روی سینک

آبچکان روی سینک به دلیل ویژگی‌هایی همچون طراحی زیبا و کاربردی، مناسب برای استفاده بسیار زیاد از فضای سینک به جهت قرار دادن انواع ظروف و آبگیری در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف در مجموعه یراق کالا عرضه می‌گردد. قفل-دستگیره-لولا-فتوسل-آرامبند

آبچکان‌های روی سینک در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌گردند که از قیمت‌های مختلفی برخوردار است. قبل از ذکر طریقه نصب آبچکان روی میز، لازم است به مواردی همچون اندازه‌های سینک، ارتفاع شیر آب و فاصله بین سینک و کابینت بالای آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. هم‌چنین توجه به میزان فضای در پیشخوان و حاشیه فضای اطراف سینک نیز از دیگر موارد مهم است.

 

 

طریقه نصب آبچکان دو طبقه قفل-دستگیره-لولا-فتوسل-آرامبند

نوع آبچکان باتوجه به کابینت‌ها و نحوه چیدمان وسایل انتخاب می‌گردد. بهتر است ابعاد آبچکان دو طبقه از هماهنگی و سنخیت کاملی با ابعاد ظرفشویی و کابینت برخوردار باشد. این نوع از محصول در دو طبقه طراحیشده است و دارای یک سینی می‌باشد که در یک طبقه آن می‌توان بشقاب و در طبقه دیگر لیوان قرار داد.

آبچکان دو طبقه را می‌توان داخل کابینت قرار داد و از یک فضای بسیار کاربردی و جادار بهره‌مند شد. طریقه نصب آبچکان دو طبقه بدین نحو است که ابتدا طبقه مورد نظر در جای معین شده قرار می‌گیرد چهار طرف آن علامت زده می‌شود، بوسیله دریل، مکان علامت زده شده، سوراخ می‌شود. در ادامه یک طرف پیم را وارد سوراخ و طرف دیگر را وارد آبچکان می‌کنید. در ادامه این روند را تکرار می‌کنید و آبچکان دو طبقه از این طریق نصب می‌گردد.

نصب آبچکان داخل کابینت

اولین قدم برای نصب آبچکان داخل کابینت، اندازه گیری ابعاد کابینت است. باتوجه به اینکه کابینت‌ها ابعاد و اندازه مشخصی دارند، در نتیجه در کوتاه‌ترین زمان می‌توان آبچکان مناسب داخل کابینتی را فراهم نمود. سایز کابینت‌ها با توجه به جنس و نوع آن با یکدیگر فرق دارد.برای نصب آبچکان داخل کابینت در صورتی که بخواهید از نوع فلزی آن استفاده کنید، آبچکان فلزی 90 سانت را از دست ندهید. 

 

برای اندازه گیری دقیق کابینت‌ها، توجه داشته باشید که به دلیل لبه‌های بدنه کابینت، 2.3 میل از اندازه واقعی عرض کابینت کم می‌شود. اکنون نوبت به نصب آن می‌رسد. بسته به نوع جنس آبچکان، برای نصب آن به پایه‌هایی نیاز پیدا می‌کنید. در صورتی که جنس آبچکان استیل باشد، پایه‌های فنری مورد نیاز خواهد بود. در ابتدا پایه‌های آبچکان را بر روی بدنه نصب نمایید و سپس بدنه اصلی را بر روی پایه‌ها قرار دهید بدین نحو، نصب آبچکان کابینتی انجام گرفته است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر راجع به نصب آبچکان داخل کابینت، می‌توانید با کارشناسان مجموعه آقای قفل در ارتباط باشید.

 

قیمت آبچکان

به منظور تعیین قیمت هر یک از انواع آبچکان فاکتورهایی تاثیرگذار می‌باشند از قبیل جنس، نحوه طراحی، سایز، شیوه نصب و عوامل دیگر که به طور مستقیم بر روی قیمت تاثیر بسیاری دارد. شما عزیزان می‌توانید به منظور کسب اطلاعات از طریق شماره‌های درج شده با کارشناسان مجموعه آقای قفل در ارتباط باشید و دریافت مشاوره نمایید. 

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.